K-Drama : Lee Min Ho | Ikan Duyung Zaman Moden

Written by : Unknown | 3:11:00 PM | 0

Sesiapa yang minat dengan K-Drama, lagi² dengan peminat Korean star Lee Min Ho, this is what we waiting for guys.An upcoming SBS drama bertajuk " The Legend Of The Blue Sea " akan mulai ditayangkan pada 16 November ini."The Legend of the Blue Sea" sebuah drama percintaan fantasi inspirasi dari history of the mermaid tale stories “Eou Yadam” oleh Joseon-era scholar Yu Mong In.

Bukan cerita Mr.Pilot tau :P

Shooting bermula pada 16 August di Goesan,Chungbuk,kawasan yang cukup indah di pergunungan di Korea Selatan. Min Ho akan bergandingan dengan leading wanita Jeon Ji Hyun yang akan melakonkan watak the mermaid aka duyung,lakonan yang pertama selepas melahirkan anak pertama pada bulan Februari juga lakonan yang terakhir Min Ho sebelum dia memasuki military service pada tahun 2017 selama 2 tahun.

Menurut media,Min Ho melakonkan dua watak dalam drama baru ini, dimana lakonan pertama sebagai anak seorang nelayan yang telah menangkap dan melepaskan ikan duyung semasa Joseon Dynasty & role yang kedua as a cold con artist but charming in the present time.( sound seperti dalam cerita Love Rain juga ).

Sebahagian drama akan dilakonkan di Palau & Spain,to hopefully give us a wonderful shots in those amazing locations.

Source From Google

Selain Min Ho dan Jeon Ji Hyun pemegang watak utama,"The Legend of the Blue Sea" also stars Moon So Ri, Lee Hee Joon, Shin Hye Sun, Shin Won Ho, Lee Ji Hoon, and Park Hae Soo.

How can a mermaid from the Joseon Dynasty survive in modern-day Seoul?
I'cant wait to watch it..Okbai!



Sharing The Love :)

Leave A Comment , Thank you! 😍

Note : All comments are moderated manually by real humans, so you won't see them appearing immediately.

For Non-Bloggers
Please select profile & click "Name/URL" If you do not have any profiles on any those listed. (Leave the URL empty).

It's harsh to call you Anonymous , So please Leave at least a Name.