Miliki 4G LTE SmartPhone Pada Harga Serendah RM 299

Written by : Unknown | 4:24:00 PM | 0

YES Altitude telefon pertama di Malaysia yang telah  dilancarkan  dengan harga mampu milik ,dengan hanya RM299 (termasuk 6% gst).Bagi yang kurang berminat dengan pelan pascabayar,kini anda boleh miliki YES Altitude smartphone dengan prabayar, just cash and carry,tanpa komitmen dan tak perlu risaukan bill bulanan anda melonjak tinggi.

Bagi yang branded users, ok fine ..this is not for you , I know..Jangan kamu tambirang sana..hehehe.. This is for mereka yang ingin berjimat cermat la kan. Faham² lah, dengan ekonomi kita sekarang ni, everything is naik.



Dengan harga RM299, ini adalah smartphone VoLTE yang paling berpatutan di Malaysia dan ia datang datang dalam tiga warna - emas, putih dan kelabu. Disamping paparan skrin pada 5 "HD IPS,ia juga dipadankan dengan 1GB RAM dan 8GB internal (expandable via microSD), bateri 2300mAH, kamera belakang 8MP / 2MP kamera depan,dan untuk dual SIM 4G LTE dengan VoLTE.YES Altitude.


YES Altitude spec ;

 Chipset: Qualcomm MSM8916    
 CPU: Quad core 1.0 GHz    
 AndroidTM 5.1
 Dimension: 142 x 72 x 8.7mm     
 5" HD IPS On-Cell Display 
 8MP F/2.0 rear camera + 2MP front camera
 1GB RAM + 8GB ROM             
 Micro USB port                  
 Micro SD card up to 32GB
 High capacity 2,300 mAh battery 
 Dual SIM (Micro SIM)     
 3.5mm CTIA earphone

Harga pakej termasuk simkad YES prepaid,kupon reload berjumlah RM100 beserta transparent casing & screen protector.(Sementara stok masih ada). So Tunggu Apa lagi ? Jom serbu YES branch di kawasan anda, Untuk info lebih lanjut di halaman YES Altitude.. OkBai !!

Nowadays trend,everyone upgrade their phone to 4G to enable they enjoy the 4G Network. Bagi yang belum upgrade, takpa.. berusaha lagi :P





Sharing The Love :)

Leave A Comment , Thank you! 😍

Note : All comments are moderated manually by real humans, so you won't see them appearing immediately.

For Non-Bloggers
Please select profile & click "Name/URL" If you do not have any profiles on any those listed. (Leave the URL empty).

It's harsh to call you Anonymous , So please Leave at least a Name.