Hari Pengambilan Rekod Penilaian | 4 Tahun

Written by : Unknown | 4:15:00 PM | 1

Hari ini ialah hari ๐Ÿ“† pengambilan rekod penilaian akhir tahun Aril bagi sesi 2016.Pada mula nya, teringin nak bawak Aril sekali tapi disebabkan hujan ☔ lebat pagi tadi,so fikir tak perlu lah, lagipun jarak masa untuk ke Sekolah dan ke tempat kerja tak mengizinkan.If rakan sekerja tak cuti hari ni,boleh juga datang lewat sikit ke office ๐Ÿ˜œ

Sampai ke sekolah tepat jam ⏰ 8:30 a.m,and it took 1/2 jam perjalanan dari Batu 5 ke Mawar via  bas,if guna kereta ๐Ÿš™ dalam 15 min or less.Luckily,masa tue Cikgu Aril free,so tak perlu tunggu giliran,jumpa terus Cikgu nya.jimat sikit masa akak.

"Prasekolah pun ada rekod penilaian juga kah ?", Of course lah mesti kena ada, Yelah tak juga menjamin dorang masuk ke asrama penuh.Tapi perlu diingat kad rekod yang dimaksudkan adalah rekod pencapaian kebolehan anak² mengikut tahap umur masing²,ianya juga penentu kecemerlangan kemahiran dan kebolehan anak² ini untuk mempersiapkan diri menghadapi cabaran hidup seharian mereka kelak.

Group Photo anak² 4 tahun bersama dengan Cikgu ²  mereka yang gojes ni.

Keputusan Penggal 1 
Keputusan Penggal 2
Berdasarkan dengan keputusan penggal ke-2 Aril, menampakkan penambahbaikan disitu..Alhamdulillah ๐Ÿ˜. Sebelumnya ,"Aril kadang² bersedih dan suka menyendiri kak" kata cikgu nya semasa pengambilan rekod penilaian penggal 1 hari tue. Maybe Aril masih belum biasakan diri dengan kawan baru di sekitarnya kot,kekadang pemalu mengalahkan perempuan,tapi kalau sudah kenal lama, Ya Allah, nakal bukan main lagi.pening yang kepala dibuatnya.. Sama seperti mommy nya juga ,belum kenal rapat dilabel sombong, dah kenal,gila²  rupanya ..hahahaha!!!!!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Kencang jak muka bebe love mommy ni.

Happy jew hati ,bila dengar perkembangan positif Aril di sekolah.Bab kenakalan and aktif tue, it's a normal thing for anak lelaki lah kan. Cikgu nya pernah berkata "Aril kalau nakal,nanti bagitau sama mommy", terus diam.Nampak sangat mommy nya garang kah? hikhikhik!!!


P.S:
Gambar baru tadi pagi dibagi,so sekali post ( even tiada kaitan dengan kad rekod )

Best juga time²  hujan macam ni, kurang customer yang datang..:P



Sharing The Love :)

1 comment:

Note : All comments are moderated manually by real humans, so you won't see them appearing immediately.

For Non-Bloggers
Please select profile & click "Name/URL" If you do not have any profiles on any those listed. (Leave the URL empty).

It's harsh to call you Anonymous , So please Leave at least a Name.